Nyhedsbrev maj 2024

10. maj 2024 22:18 , af Sara Skovbo Østergård

Maj måned står i fuldt flor, og der begynder at være godt gang i den på tennisbanerne og padelbanen Munck Arena. Endelig er det lykkedes Nyborg Kommune at indgå en aftale med The Padel Club, hvilket betyder at vi har alle tre padelbaner i spil igen fra senest slutningen af maj.  Det er vi mange, som glæder os til! Vi har til denne sæson fået nyt klubtøj med egen webshop i samarbejde med InterSport - mere info om det længere nede i nyhedsbrevet. Årets træningstilbud på tennisbanerne er så småt startet op i den forgangne uge, og der er mange gode tilbud i år. Husk altid at holde dig opdateret i aktivitetskalenderen.

Alle medlemmer af klubben (både tennis-, padel- og multimedlemmer) bedes sætte et stort kryds i kalenderen lørdag den 8. juni. Her løber årets første klubfest af stablen, og vi arrangerer spil på alle baner i løbet af dagen. Hold dagen fri så kommer der snarest mere information og tilmelding, når de sidste detaljer er på plads.

Padel – træning og arrangementer
Vi har netop opdateret hjemmesiden, så du her kan se et overblik over træninger samt de forskellige koncepter for vores sociale arrangementer. Husk at der i morgen, lørdag den 11. maj fra kl. 09 - 12, er træning for alle niveauer, på de to padelbaner hos Efterskolen ved Nyborg. Tilmeld dig i aktivitetskalenderen.

Søndagsmix starter op nu på søndag, den 12. maj, hvor vi har to baner i WAP, hvilket også gør sig gældende næste søndag, den 19. maj. Herefter håber vi, at vi kan flytte arrangementet hjem i klubben igen, så vi alle kan have søndagsmix sammen med fælles morgenmad. Husk at tilmelde dig i aktivitetskalenderen.

Klubmesterskabet afvikles i august og september. Tilmeldingen er åben og findes i aktivitetskalenderen på den 29. juli.

Tennis – træning og arrangementer
På denne side på vores hjemmeside: Tennistilbud for seniorer kan man se en samlet oversigt over de tilbud, som der i klubben i denne sommersæson. Begyndertræning, tirsdagsmix og søndagsmix kræver ingen tilmelding, men husk at der til SPOT-træningerne er tilmelding og begrænset antal pladser! Der er til de første to SPOT-træninger allerede sat navne på trænerne; Betina Pedersen og John Hyllested. Begge er yderst kompetente trænere, som vi har fået til klubben disse dage, så vi håber, I vil tage godt imod tilbuddet.

Søndagsmix forsøger at starte op igen nu på søndag, den 12. maj, da vejret desværre drillede sidste søndag, hvorfor det blev aflyst. Der er flere gode folk, som vil forsøge at løfte arven efter Heidi og Brunse, men vi kan altid bruge flere hænder. Så lad os gerne hjælpes ad, så vi kan få nogle hyggelige timer sammen. Og skulle du have mod på at tage teten et par søndage over sommeren, så kontakt gerne Claus Hinrichsen (+4530487200).

Husk at der også er mulighed for træning til juniorerne på tennisbanerne. Alle niveauer er velkomne. Læs mere her.

Nyt klubtøj
Vi har til denne sæson fået lavet nyt lækkert klubtøj i samarbejde med InterSport i Nyborg. Tøjet er pt. i klubhuset, hvor det kan prøves den næste uges tid. Herefter kan det prøves hos InterSport i Nyborg. Bestilling sker gennem vores nye webshop med brugernavnet: Nyborg_tennisogpadel og kodeord: NTP. Klubtøjet kan handles på shoppen til -25% under vejledende udsalgspris. Webshoppen vil løbende blive opdateret med gode tilbud på diverse tennis- og padelvarer, såsom bolde, greb, ketchere, bat m.m. Er der noget, som du synes mangler på shoppen, så giv gerne bestyrelsen et praj, så skal vi se, om det ikke kan lade gøre.

Nyt fra bestyrelsen
Referat fra sidste bestyrelsesmøde kan findes her.

Har du gode ideer, ris og ros, så send dem gerne i retning af bestyrelsen, så vi kan tage det med videre. Og skulle der være et medlem af klubben, som kan og vil være os behjælpelige ift. et par dronebilleder, så må man meget gerne kontakte Sara S. Østergård (+4540414929/formand@nyborgtennisogpadelklub.dk). Det kunne være fedt med et billede eller to af vores skønne område på vores hjemmeside. På forhånd tak.

Med ønsket om en god weekend!

På bestyrelsens vegne
Sara S. Østergård