Nyt fra "Den røde kasket" - uge 20/2020

15. maj 2020 12:10 , af Robert Williamsen

Hej alle.

Der har i den seneste tid været sendt ret mange nyheder ud fra klubben, det vil fremover samles i nyhedsbrevet Den røde kasket.

Til at starte med, kan jeg fortælle at vi i tirsdags havde bestyrelsesmøde, og referatet herfra bliver lagt op på den sedvanlige plads i løbet af weekenden. I takt med at myndighederne nu lukker mere og mere op for samfundet, kommer der også ændringer ift. hvordan vi skal forholde os til de ting og mennesker vi omgås. For NTK har det en del konsekvenser, bl.a. har vi allerede sat bænke/borde frem, så vi - med mindst en meters afstand - kan nyde en gang drikkelse efter spil. Ved jævnligt brug af håndsprit under spil, må desuden fælles bolde også benyttes (husk selv at medbringe håndsprit).

Dernæst vil jeg takke for de mange rosende ord der er kommet fra mange af jer som har lagt mærke til at det store arbejde der er lagt i at gøre hele udendørsområdet pænt og indbydende - det er bragt videre til Kim og hans hjælpere. Nu er det op til os alle sammen at hjælpes med at holde det ved lige.

Tirsdags- og søndagsmix er stadig ikke muligt, og der kan derfor være nogle - specielt nye(re) medlemmer - der ikke har nogen at spille med. For disse, er der derfor et nyt tilbud i regi af Slavica, Knud og Bent J. hvor fokusset er at finde egnede makkere som I kan lave spilleaftaler med. Det finder sted tirsdag 19. maj kl. 18-19. Tilmelding er påkrævet - så hvis du mangler en makker, så skynd dig og gå ind og tilmeld dig via Aktivitetskalenderen!

Boldmaskinen er lige nu under kærlig behandling, hvor det gamle og defekte batteri bliver erstattet af et nyt. Når dette er monteret, vil der komme en vejledning til hvordan denne fremover skal bookes, betjenes og betales.

NTK har fået MobilePay, og kan fremover således nemt modtage betaling til forskellige arrangementer (i klubbens regi).

Trænerne er ved at se hvad der skal til for at vi kan starte op med træning under ansvarlige forhold for både junior- og seniorspillere fra og med 8. juni. Nærmere information om dette kommer fra Curt, når planen foreligger.

Klubbens kontingentkasserer Kirsten har også noget af en opgave i gang med at styre medlemskontingentindbetlinger, spørgsmål om både det ene og det andet i den forbindelse og registrering af hvem der har og hvem der skal betale. Hvis du endnu ikke har betalt, må du gerne gøre det inden længe - tak. :-)

Vores samarbejdspartner Intersport, har fået fyldt butikken med nyt tennis gear, og har i næste uge - 18. - 23. maj - klubuge hvor klubbens medlemmer får 25% på alle varer - også de nye varer. Kig endelig forbi og gør et godt køb af de mange nye varer. Se nærmere i vedlagte fil.

Vedhæftede filer