Klubfest, klubmesterskab og gode tilbud

18. maj 2023 21:28 , af Sara Skovbo Østergård

Solen skinner, klubmesterskaberne i padel er i fuld gang, klubfesten nærmer sig, og Intersport kommer forbi os i næste uge med gode tilbud. Se dato og tid længere nede og se vedhæftede fil for et opdateret program på klubmesterskaberne – og husk at tilmelde dig klubfesten!

Forrygende start på klubmesterskaberne i padel
I søndags gik starten på jagten efter årets klubmestre i padel. En dag med fuld sol og aktivitet på alle tre padelbaner fra morgenstunden. Her blev spillet mange gode kampe, heppet fra den flotte tilslutning af tilskuere og hygget på terrassen med gang i grillen. En dejlig dag i klubben med godt humør. Onsdag eftermiddag var der igen fastlagt kampe i klubmesterskabet, og også her var der god opbakning, jævnbyrdige kampe, sol og god stemning. En foreløbig tak til alle for at bidrage – både på og udenfor banerne.

Til dig, som er tilmeldt klubmesterskaberne i padel; husk at det koster kr. 25,- i deltagelse pr. række, du stiller op i. Har du endnu ikke betalt, bedes du gøre det via mobilepay til 536646. Tak.

Klubmesterskaberne er langt fra slut endnu! De sidste indledende kampe samt kvartfinaler spilles på søndag, d. 21. maj, semifinaler spilles onsdag, d. 24. maj, og finaler spilles næste lørdag, den 27. maj – hvorefter der er klubfest!

Klubfest lørdag d. 27. maj
Har du endnu ikke fået dig tilmeldt, så skynd dig at gøre det – det bliver en fest! Klubfesten er for alle medlemmer af Nyborg Tennis- og Padelklub, og vi håber at se så mange af jer, som muligt. Festen starter kl. 16.00, det koster 175,- at deltage, og i prisen er både velkomstdrink og mad inkluderet.
Tilmelding foregår på listen i klubhuset. Sidste tilmelding og betalingsfrist er på mandag, den 22. maj.

Gode tilbud fra Intersport
På onsdag, den 24. maj, får vi besøg i klubben af Christoffer fra Intersport. Han vil stå klar fra kl. 17.30 – 19.00, og med sig har han en masse gode tilbud.

Vi ses forhåbentlig snart i klubben!