Kort opdatering inden juleferien

12. december 2019 15:15 , af Robert Williamsen

Kære alle sammen.

Først skal der lyde et stort tillykke til Slavica Jepsen, der i weekenden blev Danmarksmester i skumtennis 2019, som blev afviklet i Vester Skerninge. Det er en flot præstation.
i hvilken grad dette har haft en betydning for Caroline Wozniackis beslutning om at lægge op, vides på nuværende tidspunkt ikke.

Bestyrelsen har afholdt første møde, hvor vi blandt andet har konstitueret os, fordelt arbejdsopgaver og forsøgt at få de nye medlemmer up-to-date med hvad der har rørt sig i bestyrelsen/klubben den seneste tid. Vi havde et rigtigt godt første møde, hvor jeg for egen del, kan fortælle at jeg fik rigtig meget ny og nyttig information. Det er dejligt at komme ind og opleve en bestyrelse der har både stor viden og mange kompetencer. Det vil jeg gøre alt jeg kan for at (som minimum) opretholde.

Der bliver lavet beslutningsreferat fra alle bestyrelsesmøder, som du kan finde på klubbens hjemmeside.
Klik på punktet 'Om klubben' i menu-barren i toppen. Når du kommer til denne side, vil du næsten nederst på siden finde et felt hvor der står 'Bestyrelsesmøder'. Når du klikker på denne, vil der komme en lang liste over filer op. I toppen finder du bl.a. referatet fra den ekstraordinære generalforsamling, og referatet fra seneste bestyrelsesmøde. Alle referater vil fremover blive navngivet på samme måde 'ÅÅÅÅ MM DD Emne'. I referatet kan du se alle (foreløbige) datoer for planlagte bestyrelsesmøder, som vil blive opdateret til hvert møde. Der vil kun blive afholdt et møde hver måned, dersom der er (ekstraordinært) behov for det. Jeg tænker at der ikke afholdes møde i sommerferien. Det må tiden vise.

Vi har som sagt allerede begyndt at tænke en lille smule over hvad der skal ske i den kommende tid, og vil sende jer relevant information når denne forefindes.

Med dette vil jeg ønske jer alle en rigtigt god jul og et lykkebringende nytår.